Aysham

اگر بخواهید در طول ماه های گرم تابستان در مادرید بمانید و به دنبال راهی برای خنک شدن هستید ما در اینجا تعدادی از بهترین استخرهایی را که در پایتخت اسپانیا وجود دارند را معرفی کرده ایم. تور اسپانیا

Indoor Pools

Centro Deportivo Municipal Escuelas de San Antón

این استخر عمومی، واقع در مرکز همسایگی Chueca دور از گرن ویا. شما می توانید بلیط فصل را بخرید و یا با هر مراجعه هزینه آن را پرداخت کنید. استخر 25 متر (82 فوت) به شش خط تقسیم شده است، بنابراین برای شناگران ماهر ایده آل است.

Escuelas de San Anton, Calle Farmacia, 13, Madrid, Spain +34 918 28 90 06

Centro de Natación Mundial 86

مادرید مسابقات جهانی قهرمانی آبی 1986 را میزبانی کرد و یک مرکز شنا جدید برای این مناسبت ساخت. این مرکز دارای دو استخر شنا المپیک و یک استخر غواصی، سالن بدنسازی و سونا است.

Centro de Natacion Mundial 86، Calle de Jos Martinez de Velasco، 3، Madrid، Spain اسپانیا +34 914 09 53 51

Go fit Vallehermoso

درست در شمال مرکز Chamberí در همسایگی مادرید این مرکز ورزشی Vallehermosoقرار گرفته است، که دارای یک استخر 25 متری و همچنین به عنوان یک منطقه حرارتی با جکوزی، سونا و اتاق بخار است.

Go fit Vallehermoso, Av. de Filipinas, 7, Madrid, Spain +34 917 58 96 15

Outdoor Pools

Centro Deportivo Municipal Casa de Campo

بیشتر شناخته میشود به عنوان استخر لاگو، که دارای استخر 50 متر (164 فوت)، استخر تفریحی 33 متر (108 فوت) و استخر کودکان است و یک مکان تابستانی محبوب برای خانواده ها و گروه های دوستان است. شما می توانید به راحتی یک روز را در اینجا بگذارنید و لذت ببرید، اما در آخر هفته، آن بسیار شلوغ است.

Centro Deportivo Municipal Casa de Campo, Paseo Puerta del Ángel, 7, Madrid, Spain +34 914 63 00 50

Centro Deportivo Municipal Vicente del Bosque

دارای شیب خنک کننده با فضای سینمایی از آسمان خراش ها Cuatro مادرید (چهار برج) در این مجموعه استخر محبوب است. دو استخر 50 متر (164 فوت) وجود دارد و یک استخر کودکان که در طول تابستان بسیاری از گروه های دوستان و خانواده ها را به خود جذب می کند.

Centro Deportivo Municipal Vicente del Bosque, Av. de Monforte de Lemos, 13, Madrid, Spain +34 913 14 79 43

Centro Deportivo Municipal Peñuelas

در نزدیکی Embajadores در ناحیه Lavapiés مادرید، این استخر در فضای باز و فضای بزرگ سرسبز در مناطق اطراف آن، نقطه عطفی در تابستان مادرید است. همچنین تعداد زیادی از جداول پیک نیک وجود دارد، بنابراین یک ناهار آماده کنید و روز را در آنجا بگذرانید.

Centro Deportivo Municipal Penuelas, Calle de Arganda, 25, Madrid, Spain +34 914 73 24 91

استخرهای روباز

اگر شما به دنبال جایی هستید که بیشتر از یک نقطه آرامش پر زرق و برق است، باید یکی از استخرهای روباز مادرید را بررسی کنید. چند هتل در مرکز، مانند Room Mate Oscar و هتل سانتو دومینگو، دارای استخرهای روباز هستند. Gymage، یک سالن ورزش در Malasaña، واقع در شمال گرانویا، دارای یک منطقه روباز با استخر با بار و استخر است که، از همه مهمتر، رایگان است.

@val3

استخرهای مادرید،تفریحات تابستانی مادرید،تور اسپانیا،مادرید،هتلهای مادرید،ویزای اسپانیا،جاهای معروف مادرید،سواحل مادرید،تور مادرید ارزان،مجری تور اسپانیا،اسپانیا