Aysham

اگر تابستان را در مادرید سپری کنید، فعالیت های زیادی برای لذت بردن وجود دارد - حتی به صورت رایگان. اگرچه هوا می تواند بسیار گرم باشد، اما کارهای بسیاری برای انجام دادن در فضای باز وجود دارد و اگر آفتاب قوی اسپانیا خیلی داغ شود، شما همیشه می توانید در تهویه مطبوع استراحت کنید. برای کسانی که بودجه کمی هم دارند، در اینجا بهترین فعالیت های رایگان برای انجام دادن در مادرید در تابستان وجود دارد. پس تور اسپانیا را با خیالی آسوده انتخاب کنید.

از پارک ها لذت ببرید

یک صبح زود پیاده روی در یکی از پارک های مادرید یک راه عالی برای لذت بردن از تفریحات در فضای باز قبل از افزایش دمای هوا است. تا زمانی که در نهایت به دریاچه برسید، خود را در سایبان سبز در پارک رتیرو بکشید و کمی استراحت کنید. سپس، در پالاسیو د کریستال پر زرق و برق، که تقریبا به طور کامل از شیشه ساخته شده است قدم بزنید. اگر فرار از شهر مورد نظر شما باشد، پیاده روی در یکی از مسیرهای بسیاری در Casa de Campo و یک پیكینك بعد از آن كه از دریاچه غول و چشمه لذت ببرید.

از موزه ها بازدید کنید

بسیاری از موزه های مادرید روزها و زمان هایی را برای بازدید رایگان قرار می دهند. اطلاعات زیر را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از برنامه ها برای شما مناسب است:

موزه دل پرادو: از دوشنبه تا شنبه از ساعت 6:00 تا 8:00 و روزهای تعطیل از ساعت 5:00 تا 7:00 صبح رایگان است.

Museo Nacional Centro del Reina Sofia: رایگان در دوشنبه و چهارشنبه تا شنبه از ساعت 7:00 تا 9:00 بعد از ظهر. رایگان در روزهای یکشنبه از ساعت 1:30 بعد از ظهر به 7:00 و تمام روز در 18 آوریل، 18 مه و 12 اکتبر رایگان است.

موزه Thyssen-Bornemisza: در روزهای دوشنبه بین ظهر تا 4:00 بعدازظهر رایگان است.

موزه دل پرادو، پازو دل پرادو، مادرید، اسپانیا +34 913 30 28 00

Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía، Calle de Santa Isabel، 52، مادرید، اسپانیا +34 917 74 10 00

موزه Thyssen-Bornemisza، پازو دل پرادو، 8، مادرید، اسپانیا +34 917 91 13 70

خنک کردن در رئال مادرید

منطقه تازه بازسازی شده رودخانه مادرید یکی از معدود نقاط در شهر است که شما می توانید به صورت رایگان و به راحتی در آن خودتان را خنک نگه دارید. نامیده میشود ساحل، حتی اگر هیچ شن و ماسه ای وجود ندارد، می توانید در یک منطقه چمن دار با چشمه هایی که در آن قرار دارد، آرامش داشته باشید. این مناسب برای کودکان، خانواده ها یا هر کسی که نیاز به یک چلپ چلوپ یا دوش برای خنک شدن دارد.

با مردم محلی جشن بگیرید

ماه اوت است که منطقه La Latina جشنواره معروف Verbena de la Paloma را جشن می گیرد. اگر چه شما مجبور به پرداخت هزینه برای خوردن، نوشیدن و خرید می باشید، قدم زدن در اطراف و چک کردن همه ی هرج و مرج کاملا رایگان است.

تماشای غروب خورشید

مادرید دارای نقاط مختلفی برای تماشای غروب آفتاب هیجان انگیز است، بنابراین به یکی از آنها و البته BYOBسر بزنید. برخی از بهترین دیدگاه ها از Templo de Debod است، جایی که شما می توانید دیدگاه عالی از کلیسای جامع رئال مادرید و Almundena دریافت کنید. Parque Cerro Tio Pio همچنین دارای منظره ی عالی پانوراما از یکی از هفت تپه واقع در پارک است.

در روزهای یکشنبه از بازار El Rastro بازدید کنید

یکی از مشهورترین بازارهای مادرید، El Rastro، در صبح روز یکشنبه بهترین راه برای خرید اشیا دست دوم و ارزان قیمت در مادرید است. شما می توانید تمام محصولات مورد علاقه خود را که می خواهید در بازار ببینید، بررسی کنید. به غیر از هر گونه خرید، شما می توانید چند ساعت لذت ببرید از، کاوش و تماشای مردم به صورت کاملا رایگان صرف کنید.

یک تور پیاده روی ادبی DIY

بازدید از تمام نقاط مهم ادبی مادرید مانند Museo Lope de Vega یا ساختمان که در آن فدریکو گارسیا لورکا یک بار زندگی کرد، فعالیت آموزشی و سرگرم کننده است. اطمینان حاصل کنید که آخرین کتابخانه ملی اسپانیا را بازدید کنید، پس از پیاده روی صبح در خارج از آن، می توانید در آکوستیک متوقف شوید.