Aysham

با توجه به اینکه نهمین سالگرد افتتاح رسمی آن در 20 ژوئن جشن گرفته می شود، موزه آکروپلیس در آتن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دوران دیجیتال است، با استفاده قضایی از فن آوری برای افزایش تجربه ارائه شده به حدود 6،000-7،000 بازدید کننده است که هر روز از طریق درهای خود عبور کنید

پروفسور دیمیتریس پاندرمالیس، مدیر بخش موزه "Praktorio 104.9 FM"، گفت: با صحبت کردن با ایستگاه رادیویی آتن-ماکتونی (AMNA) سه شنبه، تاکید بر این است که لازم است که با گذر زمان و تغییرات - از جمله ممنوعیت استفاده از کاسه های پلاستیکی در رستوران خود و کافه ها

"دیدگاه کلی ما این است که موزه نیاز به تغییر، حرکت و زندگی دارد تا انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده کند. بازدید کننده، زمانی که او می آید، می خواهد چیزی را در موزه بیشتر پر جنب و جوش ببیند و من تا حدودی این را درک می کنم.

وی گفت: "البته، گفتگو با موزه آکروپلیس همیشه جاری و مرتبط است، این امر بسیار عالی است تا بتواند مجسمه های پارتنون را در قسمت های نزدیک و پارتنون خود در تپه ببیند."

او گفت که در رستوران های پلاستیکی، رستوران موزه در حال حاضر خدمات خود را در هنگام نوشیدنی و قهوه متوقف می کند، به جز مشتریانی که اصرار داشتند که نوشیدنی های خود را نمی توانستند. وی افزود که برای این، دوره ای از انتقال خواهد بود.

Pandermalis گفت: "من در کوتاه مدت فکر می کنم [کوره های پلاستیکی] کاملا از مناطق پذیرایی موزه ناپدید شده است، افزود: به نظر می رسد که این سیاست به شدت پذیرفته شده توسط بازدید کنندگان بین المللی موزه است.

Pandermalis در معرفی رسانه های دیجیتال در نمایشگاه ها اظهار داشت که این کار با دقت انجام می شود و آن را به عنوان یک "شایستۀ مهم" توصیف می کند.

"در حال حاضر، نمایشگاه Elefsina در حال انجام است. برای اولین بار، Elefsina با توجه به پیدا کردن برخی از بسیار مهم می آید و من فکر می کنم این اجازه می دهد تا بازدید کنندگان یک بعد اضافی از دنیای باستانی نگاهی بیندازند. در همان زمان، فعالیت های مختلفی در موزه برگزار می شود، ما دائما در حال نمایش نمایش های دیجیتال در گالری ها هستیم. "

وی افزود: "در هر صورت، معرفی فن آوری های جدید باید متعادل و اصالت مبانی حفاظت شده باشد، زیرا فناوری های جدید نمی توانند در هزینه اصالت کار کنند."

"موزه می خواهد از رسانه های پیشرفته استفاده کند تا مخاطبان را به نمایشگاه واقعی موزه واقعی، واقعی، اصلی، سه بعدی و واقعی برساند."

پرسید که آیا عادت های کنونی بازدید کنندگان در عصر دیجیتال از لذت بردن از فوری و توجه کوتاه مدت، یک چالش است، Pandermalis توافق کرد که این یک مسئله حیاتی بود اما این که موزه آکروپلیس از یک زاویه متفاوت نگاه کرد.

"همانطور که گذشت سالها، همه ما از بی قراری و بیشتر عجله می کنیم، اما من می خواهم بگویم که راز در این مورد نه در نمایشگاه های خود، که ناپدید می شوند. من 20 سال بوده ام و هر بار شاهد چیزی جدید هستم. این آثار به صورت قطعه قطعه ای نیستند، اینها شاهکارهای استثنایی هستند که شکل و پایه ای برای تمدن غربی است. "

او همچنین اعلام کرد که پیش از این برای دهمین سالگرد میلادی موزه در سال 2019، برنامه ریزی شده است که در آن فعالیت های مختلف و پیشرفت های زیادی وجود دارد، که بیشتر تمرکز بر حفاری موزه است که حداقل یک سال طول خواهد کشید.

"من امیدوارم که این بار در سال آینده ما بتوانیم مردم را به بازدید از سایت باستان شناسی موزه دعوت کنیم. این همانند پیدا کردن خود در یک محله آتن باستانی است، چیزی که بسیار مهم است، زیرا آن را کامل خواهد کرد آنچه که ما به عنوان «تجربه موزه» نامیده می شود، که ثروتمندتر خواهد شد، زیرا زندگی روزمره آتنی ها افزوده می شود، علاوه بر شاهکارهای در موزه، "او گفت.

فرهنگ یونان،موزه آکروپلیس،تور یونان،قیمت تور یونان،آکروپلیس،مجری مستقیم تور یونان،تور آتن،تور یونان ارزان قیمت،تور آتن نوروز،ویزای یونان،هتلهای آتن،جزایر یونان