Aysham

در حالی که مادرید یک شهر بزرگ و شلوغ است، هنوز هم دارای فضاهای سبز و بی سر و صدا مناسب برای قدم زدن، دویدن یا حتی پیک نیک است. این لیست برخی از بهترین پارک ها و باغ ها در شهر مادرید را در اختیار شما قرار می دهد اگر شما نیاز به یک استراحت آرامش بخش دارید.

تور اسپانیا

پارک های مادرید اسپانیا

Real Jardín Botánico de Madrid

بهار بهترین زمان برای بازدید از این باغ های جادویی است، با ردیف های بی پایان از گل لاله، نیلوفرها و گلهای رز در هر رنگ مانند یک رنگین کمان است. با این حال، رفتن در خارج از فصل هم بد نیست، زیرا باغ درختان بونسای و گلخانه ای با گیاهان گرمسیری گوشت خوار در تمام طول سال باز است. باغ گیاه شناسی شامل تقریبا 6،000 گونه گیاهی مختلف و حتی یک کتابخانه گیاهی خاص است، بنابراین آماده باشید نه تنها برای مشاهده کردن این باغ زیبا، بلکه در مورد تقریبا همه چیزهایی که همیشه می خواهید درباره گیاهان بدانید در اینجا یاد بگیرید.

Parque del Buen Retiro

پارک Retiro پارک مرکزی و معروف ترین پارک مادرید است. در سایبان درختان سبز تا زمانی که به دریاچه برسید، جایی که می توانید چند یورو را پرداخت کنید تا از آب با یک قایق تفریحی عبور کنید. اگر ترجیح می دهید ورزش کم تر انجام دهید، به افراد محلی بپیوندید، برای آهسته دویدن، دوچرخه سواری، اسکیت یا کار کردن در سالن ورزشی منطقه ورزشی در پارک. شما همچنین می توانید در یک کلاس یوگا (به زبان انگلیسی) در طول ماه های آب و هوا گرم با یوگای طبیعی شرکت کنید. بازدید از Palacio de Cristal، یک کاخ ساخته شده از شیشه، یک تجربه فرهنگی است زیرا اغلب یک نمایشگاه موقت هنر مدرن در داخل ساختمان وجود دارد. نوشیدنی ها و تنقلات خود را برای یک پیک نیک با خود بیاورید، یا از بستنی یا آبجو لذت ببرید در یکی از کافه های مختلف در فضای باز پارک. همچنین یک باغ گل رز کمتر شناخته شده و باغ محصور با طاووس در طرف لبه شرقی پارک وجود دارد.

Parque de el Capricho

Parque de el Capricho در سال 1787 با دستور دوشس اوسونا ساخته شد و یک بار محل اقامتی برای او و خانواده سلطنتی و دوستانش بوده است. در حال حاضر، پارک برای عموم باز است، اما از قرنهای گذشته هنوز هم جذابیت های پادشاهی خود را حفظ کرده است. باغ، که با ویژگی های طراحی و معماری در سبک های فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی ساخته شده است، پر از نقاط مخفی برای کشف است. از طریق دروازه های بلند وارد شوید و سر به سمت چپ به سمت خانه کوچک Casa de la Vieja بچرخانید، مستقیما از یک داستان افسانه ای آمده است، با سقف شیبدار و در و پنجره های کوچک ساخته شده برای فرشته ها. صعود به ستون ها و خرابه های یونانی مانند، قو سیاه و سفید در دریاچه، کاخ سرگردان و باغ گل رز، یا در دخمه هایی که از درختان و بوته های بی عیب و نقص آراسته شده اند، گم شوید.

Parque de Juan Carlos I

یکی از فضاهای سبز جدید مادرید است که ساخت این پارک به سال 1992 بر می گردد و دارای یک دریاچه، یک سالن دیدنی و مجموعه ای زیبا از مجسمه ها در فضای باز است. این پارک به سوی سرگرمی های خانوادگی هدایت می شود، زیرا کارگاه ها و رویدادهای فرهنگی بسیاری اغلب در آخر هفته در پارک برگزار می شود. همچنین دارای یک منطقه اسکیت، یک منطقه ماهیگیری، اجاره دوچرخه و یک قطار رایگان است که هر 30 دقیقه در کنار پارک حرکت می کند.

Jardines de Sabatini

این مجموعه کوچک اما کاملا سرپوشیده از باغ های سبک اروپایی در کنار Palacio Real معروف در مادرید واقع شده است. از آنجا که باغ ها بزرگ نیستند، این نقطه ای نیست که شما یک ساعت پیک نیک و سالن داشته باشید؛ در عوض، زمانی که شما واقعا نیاز به یک پیاده روی خوب از طریق یک فضای سبز زیبا داشته باشید،از این پارک بازدید کنید. بوته ها و درختان به دقت چیده شده اند، به تالاب کوچک و البته، یک دیدگاه پر زرق و برق دار از سمت شمالی کاخ مشرف است.

Casa de Campo

بزرگترین فضای سبز مادرید، کاسا د کمپو تقریبا هشت مایل مربع مساحت دارد و برای یک دوچرخه سواری طولانی مناسب است و یا حتی پیاده روی. تلفریکو مادرید (تله کابین) از سال 1969 فعالیت های محبوب خانواده بوده است و مسافرین را 40 متر بالاتر از سطح زمین در یک مسیر 2.5 کیلومتری بین کاسا د کمپو و منطقه پینتور د روزالس حمل می کند. این پارک نیز خانه باغ وحش-آکواریوم مادرید است.

Parque Europa

Parque Europa تور اروپا را بدون خروج از اسپانیا ارائه می دهد. این پارک فقط چند مایل در خارج از شهر در حومه Torrejón de Ardoz واقع شده است، پارک کپی های غول پیکر 18 آثار اروپایی مانند برج ایفل، چشمه Trevi و پل برج را در خود دارد. یک آمفی تئاتر یونان باستان، یک آسیاب بادی هلندی، برج بیلن در لیسبون و اتومیوم در بروکسل می تواند در این پارک منحصر به فرد یافت شود که ورودیه آن رایگان است.

Parque de las Siete Tetas

این پارک به نام "پارک هفت سینه" نامیده می شود، به دلیل دارا بودن هفت تپه ی کوچک چمنی به این نام معروف شده است. صرف نظر از نام جالب آن، این فضای سبز یک مکان عالی برای فرار از شلوغی جمعیت شهر است، همانطور که در حومه شهر محله والکلس قرار دارد. بهترین چیز در مورد این فضای سبز، منظره ای از شهر مادرید است که شما می توانید بر فراز تپه ها آن را مشاهده کنید، و این محلی مناسب برای تماشای غروب آفتاب است. شما گنبدها و قله های بسیاری از کلیساها در مادرید، ساختمان Telefónica معروف و ساختمان کولون را از این فاصله مشاهده خواهید کرد .

Madrid Río

این منطقه در امتداد رودخانه Manzanares مادرید قرار گرفته و برای کسانی که به دنبال برای لذت بردن از یک بعد از ظهر، پر از فعالیت هایی مانند اسکیت، دوچرخه سواری و یا rollerblading هستند ایده آل است.

تعداد زیادی از غرفه ها با ارائه مواد غذایی و نوشیدنی آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند. این فضا برای خانواده ها نیز ایده آل است، چرا که کودکان می توانند از 17 منطقه مختلف بازی شامل پل ها، شبکه ها، خانه ها، انگور ها و نوسان هایی که از مواد پایدار ساخته شده اند استفاده کنند. یک منطقه ساحلی برای آفتاب گرفتن وجود دارد، با چشمه های مختلف که در آن خنک شدن در زمانی که آب و هوا گرم است بسیار لذت بخش است.

El Parque Quinta de la Fuente del Berro

در حالی که تاریخ ساخت این فضای سبز به سال 1630 می رسد، تا سال 1954، این پارک برای عموم مردم قابل استفاده نبود. این پارک، که دور از یک محله مسکونی مادرید پنهان شده است، پر از چشمه های عاشقانه و مجسمه ی به دقت تراشیده شده، یکی از معروف ترین نویسندگان و شاعران اسپانیایی، گوستاو آدولفو بکر است. بازدید از آبشار پارک را فراموش نکنید.

@val3

پارک های اسپانیا،پارکهای مادرید،موزه مادرید،مادرید،تور اسپانیا،قیمت تور اسپانیا،ویزای اسپانیا،جاذبه های اسپانیا،دیدنیهای بارسلون،دیدنیهای مادرید،تور اسپانیا